caitlin.reismee.nl

This is the rhythm of my life..

Helloo,

Ik ben inmiddels al weer meer dan een week aan het werk op mijn stagebedrijf: Tyroola. Ik doe hier nu vooral nog de grafische vormgeving voor Tyroola, omdat ze geen grafische vormgever hebben. Ik heb dus al een website gephotoshopt, interactieve banners gemaakt, iconen gemaakt voor op de website en ja ik voel me al een klein beetje pro worden (NOT). Pro in zulke dingen wordt je volgens mij nooit. Maargoed, vanaf volgende week ga ik dan eindelijk ook met content marketing beginnen. Dit betekent: blogs schrijven (zoiets als ik nu aan het doen ben maar dan in de naam van het bedrijf), media bedrijven benaderen, artikelen schrijven zodat de media deze kan plaatsen, advertenties maken, maar ik mag ook nog steeds 3 infographics gaan maken. Elke week is er wel wat de doen dus dat is heel fijn.

De oudste die hier werkt is volgens mij mijn baas en die is 27 ofzo. Een erg jong bedrijf dus, wat ook wel zijn voordelen heeft. Ook de omgeving waar ik werk is heel erg fijn. Zo staan er overal inspirerende teksten op de muren en is er beneden een grote inspiratieruimte met brainstorm mogelijkheden. Ook worden er heel veel lezingen gehouden, zo was er net een lezing van Google Australia aan de gang over SEO en hun keuze voor hun nieuwe logo. Best wel interessant dus, ook om de mensen achter Google eens te zien ;) En nee het zijn niet de mensen die je verwacht haha.

Het is hier nu dinsdag 17.22 dus mijn werkdag zit er weer bijna op.Ik heb elke vrijdag vrij, maar ik heb besloten om om 4.30 op te staan om samen met Leana zonsopgang te gaan bekijken vanaf Bondi, bakeries uit te testen en ze gaat me Bondi laten zien aangezien ze daar woont. Zondag is het hier 26 graden dus dan gaan we met een groep naar de Blue Mountains, een national park net buiten Sydney. Ennn ik moet ook nog ergens tijd vinden om mijn stageverslag te gaan maken, aangezien ik dinsdag al een presentatie heb staan voor mijn stagebegeleider. Dat moet dan maar op mijn mooie zonnige zaterdag. Leuk weekend om naar uit te kijken dus :) De foto's volgen!

xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!